Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ!

Σήμερα έγινε η πρώτη προπόνηση του τμήματος μπάσκετ με πλήρη σύνθεση (ή μήπως όχι;). Οι Σέρβοι και ο Ματ Νίλσεν ενσωματώθηκαν με την υπόλοιπη ομάδα και ο Ντούντα πλέον δουλεύει σε φουλ ρυθμούς για το μοντάρισμα του Θρύλου.
Εγώ προσωπικά έχω τις ενστάσεις μου για το πόσο μπορεί η ομάδα με αυτό το ρόστερ να κάνει ένα βήμα παραπάνω συγκριτικά με πέρυσι, αλλά ο Ίβκοβιτς προφανώς ξέρει καλύτερα.
Αυτό που μου έχει κινήσει την περιέργια είναι οι φήμες που ακούγονται για αλλή μία μεταγραφή, καθώς οι ρεπόρτερ που καλύπτουν την επικαιρότητα του τμήματος βρίσκονται σε παράνοια. Στις εφημερίδες στο ένα φύλλο διαβάζεις ότι κινούμαστε για τεσσάρι και στο αμέσως επόμενο ότι δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση και θα αποφασίσει ο προπονητής αφού δουλέψει για λίγο με το υπάρχον ρόστερ. Σήμερα κάποιος έγραψε ότι ο Θρύλος κυνηγάει παίχτη που αν κλείσει θα προκαλέσει ίλλιγγο, άλλος έγραφε πριν το σαββατοκύριακο ότι θα κλείσουμε παίχτη τη Δευτέρα ή την Τρίτη, η Δευτέρα πέρασε. Όλα αυτά μου φαίνονται περισσότερο με ευχές παρά με αποτελέσματα έρευνας, καθώς και εγώ εύχομαι να αποκτηθεί το τεσσάρι, εγώ όμως δεν ενημερώνω τον κόσμο γι αυτό νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει και λίγο δημοσιογραφική δεοντολογία, αφού δεν ποστάρουν όπως εμείς που λέμε τι θέλουμε τι μας χαλάει και τι μας αρέσει, οι συγκεκριμένοι πληρώνονται για να καταγράψουν τα γεγονότα. Μακάρι αυτή τη φορά να έχουν δίκιο.
Καλή χρονιά στην ομάδα και μακάρι φέτος να έρθει και το πρωτάθλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου